Klantenservice

Klantenservice 2016-10-26T22:37:27+00:00
Er is nog niet afgeschreven, klopt dit? 2016-02-04T10:40:26+00:00

De incasso wordt soms pas kort voor het concert uitgevoerd. Als je een bevestigingsmailtje hebt ontvangen weet je zeker dat je e-mailadres goed is overgekomen en kunnen we je dus tijdig informeren als de incasso niet uitgevoerd kon worden.

Ik heb nog geen kaarten ontvangen, wat moet ik doen? 

 2016-02-04T10:40:13+00:00

Controleer in de bevestigings e-mail of kaarten toegestuurd worden of kort voor aanvang afgehaald moeten worden aan de zaal. Kaarten worden doorgaans 1-2 weken vooraf toegestuurd. Neem na de postbezorging op de donderdag voor het concert pas contact op met de klantenservice. Blijf nooit thuis als je geen kaarten hebt ontvangen of geen reactie hebt ontvangen op je bericht, de medewerkers ter plaatse kunnen je altijd helpen. Controleer voor vertrek, op de dag van het evenement, altijd of het evenement niet geannuleerd is. Dit wordt vermeld op de reserveringspagina.

Ik heb geen bevestigingsmailtje ontvangen, wat moet ik doen?

 2016-02-04T10:39:58+00:00

Neem contact op met de klantenservice als je na 15 minuten nog geen bevestigingsmailtje hebt ontvangen. In de meeste gevallen is je reservering wel goed geplaatst, maar kon de bevestigingsmail niet verzonden worden of was het e-mailadres niet goed ingevuld.


Ik kan door (weers-) omstandigheden niet komen, wat nu? 2016-02-04T10:39:39+00:00

Stuur voor aanvang van het evenement een mailtje naar de klantenservice als je niet in staat bent om een concert te bezoeken. Zolang een evenement doorgaat heb je geen recht op restitutie, maar in veel gevallen zal de organisator je tegemoet komen, bijvoorbeeld in de vorm van gratis kaarten voor een volgend concert.


Is mijn reservering ‘overgekomen’? 2016-02-04T10:30:23+00:00

Als er na het plaatsen van de reservering een reserveringsnummer is getoond is je reservering zeker gelukt. In de meeste gevallen wordt het totaalbedrag dan automatisch afgeschreven. Je ontvangt binnen 15 minuten een bevestiging per e-mail. Reserveer nooit ‘opnieuw’ zonder contact met de klantenservice, anders betaal je dubbel.


Gaat het concert vanavond door? 2016-02-03T21:39:05+00:00

Als een concert niet doorgaat wordt dat op drie manieren gecommuniceerd: via de reserveringspagina, via de website van de artiest en via een mailtje aan iedereen die gereserveerd heeft. Controleer voor vertrek dus altijd even de reserveringspagina, zodat je niet voor verrassingen staat, ook als het mailtje niet aan zou komen.